- Banery i siatki
- Rollupy
- Folie i naklejki
- Pozostałe
- Usługi

Banery i siatki

Rollupy

Folie i naklejki

Pozostałe

W tabelce podajemy ostateczne i końcowe ceny (w nawiasach, szarą czcionkę, podajemy ceny brutto, które zawierają 23% podatku VAT), które zawierają koszty przesyłki kurierskiej na terytorium Polski. W cenie zawarte jest również automatyczne sprawdzenie projektu, czy został poprawnie przygotowany. Nie ukrywamy żadnych dodatkowych kosztów.
Nie jest to usługa standardowa, ale każdy klient ma możliwość osobnego zamówienia wydruku proof cyfrowy, przy użyciu odpowiedniego profilu ICC. Profil ten zawiera informacje o barwach, jakie dana technika druku jest w stanie zreprodukować. Należy pamiętać, że zamówienie Proofa wydłuża czas realizacji zlecenia.
Tak istnieje możliwość zamawiania produktów niestandardowych. Aby wysłać do nas zapytanie z opisem produktów, który chciałbyś zamówić należy kliknąć na stronie głównej w ikonę „Nie znalazłeś produktu?” (ostatnia ikona).
Wszystkie możliwe metody uszlachetniania wydruku są do wyboru przy poszczególnych produktach. Aby zamówić produkt z innym rodzajem uszlachetniania lub zamówić produkt z wybiórczym pokryciem lakierem UV, należy kliknąć ikonę „Nie znalazłeś produktu?” i na tej stronie opisać jakim uszlachetnianiem druku jesteś zainteresowany.
Niestety, w takim przypadku nie ma możliwości wprowadzania zmian w zamówieniu (dotyczy to wszystkich parametrów zamówienia, formy płatności itp.
Niestety termin realizacji zamówienia zależy od Twojego pierwotnego wyboru trybu realizacji. Nie ma możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia. W większości produktów jest możliwość ekspresowej realizacji zamówienia (wysyłka nawet tego samego dnia roboczego) lub wybór trybu awaryjnego ustalanego indywidualnie.
Maksymalny czas na dokonanie przelewu to 40 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeśli w ciągu 40 dni nie otrzymamy płatności to zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Tak, ale tylko w przypadku kiedy jeszcze nie została dokonana płatność za dane zamówienie. Takie zamówienie możesz po prostu usunąć klikając przycisk „usuń”. W przypadku gdy plik graficzny został już zaakceptowany oraz dokonałeś płatności lub wybrałeś opcję przesyłki za pobraniem, zamówienie nie może zostać anulowane.
Aby sprawdzić status swojego zamówienia należy zalogować się, a następnie kliknąć „Moje konto” i wybrać „Zamówienia”. Po rozwinięciu szczegółów będziesz mógł dokonać płatności lub wgrać pliki do zamówienia jeśli dotychczas tego nie uczyniłeś.
Tak, obsługujemy Klientów zagranicznych, jednak ceny zawarte w WePrint.pl zawierają koszty wysyłki tylko na terytorium Polski. W przypadku zainteresowania dostarczeniem przesyłki za granicę, prosimy napisać wiadomość na nasz adres: kontakt@weprint.pl
Aby złożyć reklamację należy zalogować się na stronie WePrint.pl następnie przejść do zamówień już zrealizowanych, wybrać zamówienie, którego reklamacja ma dotyczyć, rozwinąć szczegóły zamówienia i kliknąć w link „reklamacja” (na dole kolumny „PARAMETRY ZAMÓWIENIA”). W tym formularzu podaj powód reklamacji oraz opisz ją jak najdokładniej. Reklamacje możesz złożyć jedynie w stosunku do zamówienia, które zostało zrealizowane i uzyskało status „wysłane”.
Reklamacje można składać maksymalnie po upływie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Na większość reklamacji odpowiadamy w ciągu 4 dni roboczych, w najtrudniejszych przypadkach czas ten może zostać wydłużony, ale klient zostanie o tym poinformowany.
Najszybszą formą dokonywania płatności za zamówiony towar lub usługi jest szybki przelew PayU (szybkie przelewy, gdzie wybieramy swój bank i nie musimy wypełniać pól w przelewie), ponieważ pieniądze w tym przypadku trafiają do nas po kilku sekundach.
Za pobraniem wysyłamy zamówienia, które nie przekraczają kwoty 1 845zł brutto (odpowiednio 1 500zł netto). W przypadku wybrania opcji „za pobraniem” zostanie doliczona kwota 15zł brutto do całego zamówienia.
Faktury VAT nie wysyłamy wraz zamówionym towarem, lecz wyłącznie drogą elektroniczną. Od razu po złożeniu zamówienia w „Moje konto” / „Zamówienia” możesz pobrać fakturę proforma. W dniu kiedy wyślemy do Ciebie zamówiony produkt, wyślemy również na Twój adres e-mail fakturę VAT, którą będziesz mógł również pobrać z naszej strony w „Moje konto” / „Zamówienia”.
Wysyłka na terenie Polski to koszt 11,90 z ł netto. Ewentualne dopłaty są związane wyłącznie z usługami dodatkowymi, czyli dostawa na określoną godzinę, dostawa na sobotę, przesyłka z płatnością za pobraniem, czy wysyłka na wiele adresów. Więcej szczegółów dotyczących wysyłki znajduje się na podstronie "Formy i płatności dostaw".
Tak, ale takie zamówienie jest wyceniane na podstawie adresu dostawy i należy je złożyć wysyłając do nas e-maila na adres: kontakt@openprint.pl.
Tak, istnieje możliwość wysłania jednego zamówienia pod wiele różnych adresów. W przypadku druku offsetowego zamówienie można podzielić po minimum 50 sztuk, natomiast dla druku wielkoformatowego można podzielić już od 1 sztuki. Ustawienie wielu adresów jest możliwe wyłącznie przed dokonaniem płatności za zamówienie! W przypadku gdy zamówiłeś kilka wzorów jednego produktu, wysyłka na wiele adresów nie jest możliwa. Przesyłki za pobraniem również wysyłane są tylko na jeden adres. Wysyłka pod wiele różnych adresów wiąże się z dodatkowymi kosztami związanymi z pakowaniem oraz dodatkowymi kosztami wysyłki. System automatycznie dodaje dodatkowe koszty do łącznej wartości zamówienia.
Większość zamówień jest wysyłana za pośrednictwem firmy DPD, przesyłki ponadgabarytowe oraz zagraniczne przez firmę DCS. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Formy i płatności dostaw".
Przesyłkę pakujemy w wytrzymałe kartonowe opakowania. Możesz być pewien, że Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w bezpieczny sposób. W przesyłce którą otrzymasz Ty lub Twój klient, zawsze znajdować się będzie tylko zamówiony produkt - nigdy nie znajdzie się w niej faktura bądź nasze materiały reklamowe.
Tak, w celu zaoszczędzenia czasu i pieniędzy dajemy możliwość naszym klientom wskazania adresu jako nadawcę przesyłki (wskaż w polu „adresy” na stronie „zamówienia” nadawcę przesyłki). Dzięki tej opcji klient nigdzie nie zobaczy, że zamówienie było realizowane w WePrint.pl. Opcja ta nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Tak, ale proces zakładania konta ograniczyliśmy do niezbędnego minimum.
Możliwe, że e-mail wysłany przez nasz system został zablokowany przez system antyspamowy zainstalowany na komputerze lub serwerze. Jeśli e-maila z potwierdzeniem założenia konta nie otrzymasz w ciągu 12 godzin, to prosimy o napisanie e-maila pod adres: kontakt@weprint.pl.
Hasło w dowolnym momencie możesz zmienić na podstronie: „Moje konto”.
Tak, aktywacja następuje od razu po założeniu konta. Na Twój adres e-mail otrzymasz link z potwierdzeniem rejestracji. W przypadku problemów, zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem naszej infolinii: 605 20 30 20.
Wszystkie hasła od samego początku są kodowane i nie ma możliwości ich podejrzenia.
Tak, wszystkie dane zebrane od naszych klientów są przechowywane zgodnie z narzuconym nam prawem ochrony danych osobowych, zgodnym z wytycznymi Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Danych personalnych nie udostępniamy żadnym podmiotom trzecim. Zachęcamy do przejrzenia naszej „Polityki prywatności” (link na dole każdej podstrony).
Umożliwiamy kontakt poprzez: e-mail (kontakt@weprintt.pl), infolinię (605 20 30 20) lub kontakt osobisty w siedzibie naszej firmy (WePrint.pl - ul. Rabczańska 1, Poznań).
Produkty, które są zadrukowywane w pełnym kolorze z jednej strony oznaczamy symbolem 4/0 (czyli z jednej strony 4 składowe CMYK, a druga strona pusta). Natomiast produkty, które są zadrukowane w pełnym kolorze dwustronnie oznaczamy symbolem 4/4 (z jednej i drugiej strony 4 składowe CMYK).
W OpenPrint.pl stosujemy podstawowe technologie druku: offsetowy i cyfrowy oraz ekosolwentowy i uv. Druk offsetowy opieramy na maszynach firmy Heidelberg (m.in. posiadamy maszynę Heidelberg XL 162-4+LX2). Druk cyfrowy opieramy o najwyższej klasy jakościowej plotery Durst i Sinocolor, dzięki którym możemy wydrukować bez łączenia bannery o szerokości maksymalnej 320 cm.
Głównym celem zastosowania lakieru jest uszlachetnienie oraz zabezpieczenie druku. Lakieru dyspersyjnego używamy w dwóch wersjach: mat lub połysk (odpowiedni efekt końcowego produktu). Lakier offsetowy służy głównie do zabezpieczenia druku (przypomina bezbarwną farbę). Natomiast lakier UV możemy położyć wybiórczo w miejscach, które wskaże klient. Nadaje to produktowi elegancki wygląd.
Gramatura papieru to liczba gramów masy papieru, która przypada na 1 metr kwadratowy. Im wyższa gramatura tym papier jest sztywniejszy i grubszy. W przypadku druku ulotek, plakatów zalecamy gramaturę w przedziale 90-150g/m ², natomiast do druku zaproszeń, wizytówek, teczek itp. zalecamy gramaturę w przedziale 300-350g/m ².
W WePrint.pl drukujemy m.in. na papierze offsetowym (niepowlekanym), który najlepiej nadaje się do druku papierów firmowych, kalendaria itp. Natomiast plakaty, ulotki, katalogi itp. drukujemy na papierze kredowym , który jest powlekany (efekt połysku lub matu).
Z uwagi na park maszynowy drukarni, w którym znajdują się maszyny zarówno z lakierem dyspersyjnym jak i offsetowym w produkcji stosowane mogą być dwa rodzaje lakieru jako zabezpieczenia druku, które są zgodne z technologią poligraficzną. Gdyby konieczne było zabezpieczenie produktu lakierem dyspersyjnym, prosimy o kontakt z naszym konsultantem przed złożeniem zamówienia.
Niestety nie ma możliwości drukowania z plików zapisanych do kolorystyki RGB (RGB jest kolorystyką m.in. do wyświetlania obrazu na monitorze). W przypadku druku offsetowego zawsze drukuje się mieszając 4 podstawowe barwy CMYK. Dlatego pliki zawsze należy przygotować w kolorystyce CMYK.
Na podstronie kalkulacji zamówienia, po wyborze konkretnego zamówienia, po prawej stronie znajduje się link „jak przygotować plik?” do pełnej instrukcji opisującej jak poprawnie przygotować plik do druku. Zalecamy aby wszystkie strony projektu znajdowały się w jednym pliku (z wyjątkiem kilku produktów, gdzie w instrukcji jesteśmy proszeni o przygotowanie osobnych plików np. katalog w oprawie klejonej). W przypadku gdy zawarte wskazówki w instrukcji oraz w dziale FAQ będą niewystarczające zachęcamy do kontaktu: kontakt@weprint.pl.
Aby osiągnąć zadowalający efekt druku pliki powinny mieć minimum 200 dpi dla druku offsetowego oraz 100 dpi dla druku cyfrowego. Zalecana rozdzielczość to 300 dpi (piks/cal). W przypadku grafiki wielkoformatowej (np. druk billboardów) dopuszczalne są niższe rozdzielczości.
Niestety, ze względów technologicznych obecne maszyny używając palety kolorystycznej CMYK nie są w stanie oddać identycznych barw jak te widziane na monitorach, wiążę się to m.in. z faktem różnicy pomiędzy paletą RGB a CMYK.
Tak, oczywiście jest możliwość druku w innej kolorystyce niż CMYK, wiąże się to z dodatkowymi kosztami. Aby poznać dokładną cenę druku w innej kolorystyce należy na stronie głównej kliknąć na samym dole: „Nie znalazłeś produktu?”
Należy przygotować plik z okładką w formie dwustronicowej rozkładówki: na pierwszej stronie powinna być okładka IV, grzbiet, okładka I, natomiast na drugiej stronie powinna być okładka II, grzbiet – niezadrukowany oraz okładka III. Strony wewnętrzne prosimy o przesłanie w pliku wielostronicowym, gdzie ilość stron pliku musi być równa ilości stron wnętrza. Dokładna instrukcja przygotowania plików do druku oraz zwymiarowane makiety znajdują się po prawej stronie na podstronie kalkulacji (link” jak przygotować plik?”).
Pliki do druku powinny zostać zapisane m.in. do formatów: PDF, JPG, TIFF w palecie kolorystycznej CMYK.
Aby wysłać pliki do swojego zamówienia należy przejść na podstronę „Zamówienia” a następnie rozwinąć zamówienie do którego chcemy wgrać pliki i kliknąć „DODAJ GRAFIKĘ”. Do wyboru mamy dwie metody przesyłania plików: Preflight, czyli najszybszy sposób wgrania plików za pomocą przeglądarki internetowej; wysłanie do nas plików e-mailem na adres: kontakt@weprint.pl (załącznik nie może być większy niż 15MB). W przypadku plików o bardzo dużej wielkości zalecamy wysłanie ich za pomocą linków zewnętrznych.
Oczywiście w każdym przypadku możesz liczyć na naszą pomoc. Dzwoniąc na naszą infolinię: 605 20 30 20 otrzymasz natychmiastowo cenne wskazówki i porady, które z pewnością pomogą w przesłaniu plików do druku. Możesz skorzystać również z usługi LiveCall lub Czatu na stronie drukarni.
Wszystkie nadesłane pliki są sprawdzane zautomatyzowaną aplikacją Preflight, która umożliwia wykrycie przeszło 100 potencjalnych błędów w plikach (m.in. braki czcionki, nieodpowiednia kolorystyka lub rozdzielczość). Istnieje również możliwość odpłatnego sprawdzenia poprawności nadesłanych plików przez naszego konsultanta. Aby skorzystać z tej opcji należy przy składaniu zamówienia wybrać: „sprawdzanie przez konsultanta”.
Sprawdzanie automatyczne spowoduje dokonanie przez system bezpłatnej i automatycznej weryfikacji m.in. wielkości, rozdzielczości, spadów i kolorystyki. Sprawdzanie "Ręczne (przez Konsultanta)" (opcja dodatkowo płatna) spowoduje dodatkową weryfikację Twojego pliku przez naszego Konsultanta, w której zakres wchodzą dodatkowo m.in. zachowanie bezpiecznych marginesów czy sugestie związane z wielkością i kolorystyką/nasyceniem wybranych elementów. Dodatkowe elementy z zakresu sprawdzania Ręcznego (przez Konsultanta) są ściśle związane z rodzajem produktu. Konsultant nie sprawdza w żadnym z tych przypadków wartości merytorycznej oraz indywidualnych założeń Klienta związanych np. z kolejnością, czy orientacją stron projektu.
Może zdarzyć się tak, że po wgraniu pliku zostanie on automatycznie dodany i zaakceptowany przez nasz system, wówczas dokonanie płatności za dane zamówienie będzie oznaczało Twoją zgodę na druk. Takie sytuacje będą miały miejsce wówczas, kiedy dodasz więcej niż jeden plik, lub dodasz plik w rozszerzeniu cdr. Zachęcamy, abyś jednak nie powodował takich sytuacji, ponieważ automat czasami dokonuje zmian, których wolałbyś uniknąć. Wystarczy, że do swojego zamówienia będziesz zawsze dodawał jeden plik graficzny w rozszerzeniu PDF (łącz w obrębie jednego dokumentu wiele stron projektu). Po dodaniu pliku do zamówienia otrzymasz link do akceptacji grafiki. Będziesz mógł dokładnie obejrzeć przesłany projekt i zapobiec ewentualnym usterkom i błędom. W razie wątpliwości w pracy z plikami – jesteśmy do Twojej dyspozycji pod nr. Infolinii 605 20 30 20.
Copyright © 2020 WePrint.pl. Powered by iwareprint.